Natasja de Brabander - Administratief assistent Tim Building

Geboren en getogen in Lier, behaalde haar diploma Office Management (Project & Eventmanagement) aan de KdG hogeschool in 2011.

Na 7j voor een financieel consultancy bedrijf te hebben gewerkt in Brussel als administratief assistente was het tijd voor iets nieuws. Ze besliste in 2018 om ons team op bureau te komen versterken nadat we de woning van haar ouders gezet hadden. De topervaring die haar ouders ervaarden was doorslaggevend om voor Tim Building te komen werken en zo haar steentje mee bij te dragen aan de kwaliteitsvolle woningen van morgen. Ze was op zoek naar een uitdagende job dicht aan huis met verantwoordelijkheid, toffe collega’s en gevarieerd werk. Als mama van Vince (3) was de balans werk-privé een belangrijke factor zodat ze tijd had om haar kindje naar school te brengen ’s ochtends.

Natasja is ondertussen onze bureau verantwoordelijke.

Ze zorgt voor een vlotte communicatie bij de aanvragen en de eerste contacten met onze klanten. Ze werkt offertes uit, maakt facturen op en zorgt voor overzichtelijke vorderingsstaten. Administratie ivm de lopende werven zoals aanvragen openbaar domein, werfaangiftes, Check In At Work worden door haar behandeld. Ook staat ze in voor de personeelszaken, ze berekend de lonen en regelt de verlofdagen. Onze jaarlijkse team building en andere evenementen zijn dankzij haar telkens weer een succes en momenten waarover de collega’s nog lang napraten.

Als u ons contacteert per telefoon of mail zal zij uw first point of contact zijn en u steeds met een brede glimlach verder helpen.